Úvod Novinky Ako komunikujú ľudia z hotelov a reštaurácií so zákazníkmi?

Ako komunikujú ľudia z hotelov a reštaurácií so zákazníkmi?

REKLAMA
Knebl

V cestovnom ruchu sú rozhodujúce detaily. Stačí zlé slovo, nevhodne oblečený personál alebo nesprávne položené príbory na stole či neuprataná hotelová izba 직쏘 랜섬웨어 다운로드. To sú detaily, ktoré závisia od ľudí prvého kontaktu.


Predstavme si napríklad situáciu v reštaurácii hanyoung hymn sheet music. Zákazník si ide vyberať jedlo. Dostane do rúk ponuku jedál. Jeho prvá reakcia: „Čo mi odporúčate?“ „Pozrieť sa do jedálneho lístka,“ reaguje naštvaný čašník 향수 영화 다운로드. Aj to je realita v slovenských hoteloch a reštauráciách. Hosť sa chce najesť a nevie si vybrať, čašník je nervózny, lebo zákazník sa ani nepozrel do jedálneho lístka 레디부스트 다운로드. Kto má pravdu? Aký je korektný vzťah medzi hosťom a zákazníkom?

REKLAMA
Sheriff Taxi Piešťany
Chlapci na panvici
Dompek Pizza donaskova sluzba

Kým dnes ľudia vojdú do reštaurácie, baru či hotela, preveria si ich cez internet Tong Memories. Ak má podnik zlé recenzie, idú inam. Veľká časť negatívnych recenzií sa dotýka komunikácie. „Čašník si nás nevšímal, keď prišiel, ani sa na nás nepozrel.“ „Dostali sme pivo hlboko pod čiaru 스톤스프 다운로드. Čašník nám odvrkol, že to je v poriadku.“ „Recepčná na nás pri reklamácii hotelovej izby nakričala.“ Preto je dôležité, ako vaši ľudia komunikujú so zákazníkmi gta3 5 드롭박스 다운로드.

Výborné recenzie sú rozhodujúce

Dnes neutajíte nič, každú zlú skúsenosť píšu zákazníci na webové portály a sociálne siete Sharing Gothic Coding. Preto je oveľa lepšie zaškoliť ľudí prvého kontaktu – recepčných, čašníkov, barmanov či chyžné, ale tiež marketérov aj manažment, aby vedeli správne zareagovať v konkrétnych situáciách 생일축하곡 다운로드.


Budujte kvalitné, otvorené a úprimné vzťahy so zákazníkmi a hostia sa k vám radi vrátia 클래식 피아노 다운로드. Všetci sa starajú o to, aby sa zákazníci cítili spokojne. Pretože kvôli tomu chodia ľudia do hotelov a reštaurácií. Oddýchnuť si, vypnúť, dopriať si kvalitné jedlo. Práve personál prvého kontaktu tie túžby napĺňa k ich spokojnosti. Ak sa im podarí vytvoriť príjemnú atmosféru počas celého pobytu, radi prídu opäť.

Ako profesionálne zvládnuť komunikáciu so zákazníkom?

Lektori Akadémie cestovného ruchu majú za sebou roky praxe v slovenskom aj zahraničnom cestovnom ruchu. Poznajú moderné, účinné a overené prístupy ku komunikácii so zákazníkmi. Vďaka nim absolventi školení získajú nový pohľad na prístup k zákazníkom, ktorý môžu okamžite využiť v praxi.

Registrujte sa na bezplatné školenia Akadémie cestovného ruchu www.akademiacr.sk. Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.

PR

Táto správa je platenou formou reklamy. Informujte aj vy o vašej ponuke viac ako 60-tisíc čitateľov portálu www.pnky.sk. Podrobnejšie  informácie na inzercia@pnky.sk, alebo 0910 960 610.

REKLAMA