Úvod Samospráva Cyklochodník či železnica do Vrbového? Definitíva v nedohľadne

Cyklochodník či železnica do Vrbového? Definitíva v nedohľadne

REKLAMA
Dompek Pizza 2021

Minister dopravy Ján Figeľ informoval začiatkom novembra o zámere premeniť opustené železničné trate na cyklotrasy. Potencionálne by podľa neho mohli prestavať aj železnicu Piešťany – Vrbové Guardian game.

[singlepic id=4122 w=320 h=240 float=left]Podľa piešťanskej radnice sa však v tejto veci nič nové neudialo: „Majiteľom trasy je ministerstvo dopravy a doteraz sme nedostali od vlastníka žiadne záväzné stanovisko, čo mieni so svojím majetkom robiť,“ povedala vedúca sekretariátu primátora Drahomíra Moretová Free Windows xp.

REKLAMA
Buenos pizza  burger
PN Taxi

Primátor Remo Cicutto sa v minulosti priklonil k možnosti, ktorá počíta s nahradením koľajníc cyklochodníkom 빌리진 다운로드. „Najschodnejší variant je cyklistická trasa na korune železnice,“ vysvetlil Remo Cicutto svoj odmietavý postoj k možnosti zachovať vlakovú trať a súčasne postaviť aj cyklistický chodník Paint 3D download. Jeho partner z Vrbového Ján Jánoška si vie predstaviť, existenciu chodníka aj železničnej trate vedľa seba.

[singlepic id=4146 w=320 h=240 float=right]To je aj predstava aktivistov z občianskeho združenia Čango, ktorí na trati pravidelne organizujú preteky pákových drezín Sublime Text3. Podľa Vladimíra Vaculu bola likvidácia trate vyčíslená na 4 milióny eur, pričom za takýto obnos by mohla byť vybudovaná hneď aspoň časť cyklistického chodníka, popri koľajniciach: „Vytrhať koľaje je samo o sebe dosť náročný a zdĺhavý proces.“ Podľa jeho slov občianske združenie do konca roka osloví Trnavský samosprávny kraj so žiadosťou o pomoc 발리에서 생긴일 다운로드. „Pre nás je kraj najprijateľnejší partner a máme aj celkom slušný prísľub od ministerstva dopravy,“ povedal šéf OZ Vladimír Vacula a dodal: „Budovať cyklochodník popri trati je najlacnejšie aj najschodnejšie riešenie vo všetkých fázach.“

V lete 2009 založil Trnavský samosprávny kraj, mestá Piešťany, Vrbové a obce Trebatice, Krakovany združenie s názvom Mikroregión Zelená cesta, ktorého cieľom mal byť spoločný postup po prevode železničnej trate do vlastníctva Trnavského samosprávneho kraja 타임 패러독스 다운로드. K tomuto prevodu dodnes nedošlo.

Autor: Martin Palkovič Foto: Tomáš Hudcovič

REKLAMA

REKLAMA