Úvod Aktuality Ženijný most bol v roku 1991 príliš hlučný

Ženijný most bol v roku 1991 príliš hlučný

REKLAMA
Dompek Pizza 2021

Dočasné premostenie Váhu slúžilo päť týždňov. Obyvatelia Vážskej ulice sa sťažovali na jeho hlučnosť, píše mestský kronikár 공유기 펌웨어 다운로드.

pontonovy mostPohľad na dočasné premostenie, v pozadí Vážska ulica. Foto: Ján Galo (15 bitbucket 소스. septembra 1991)

REKLAMA
Buenos pizza  burger
PN Taxi

Obyvatelia Piešťan a okolitých obcí sa po dvoch desaťročiach musia pripraviť na úplnú uzávierku Krajinského mosta 봉신연의 다운로드. Mala by začať na jar a trvať dva mesiace. Naposledy bola akákoľvek doprava z jediného cestného premostenia Váhu v našom meste vylúčená v roku 1991 82년생 김지영 pdf.

Súvisela s výstavbou križovatky Krajinskej cesty s priľahlými ulicami Nitrianska, Nálepkova a Vajanského, aj s následnou opravou mosta Welcome2Life Download. Tá prebiehala v druhom polroku 1991.

„Od 16. septembra bola premávka cez Krajinský most prerušená. Most bol potom na 5 týždňov uzatvorený z dôvodu nutnej rekonštrukcie,“ píše mestský kronikár a dodáva: „Deň predtým, 15 Watch Twitch Broadcast replay download. septembra bola ukončená výstavba náhradného provizórneho mosta cez Váh.“

REKLAMA

Ten stál asi 600 metrov južne, medzi Veternou ulicou a Janka Alexyho na Banke one mail. Postavili ho Cestné stavby Banská Bystrica a Železničné vojsko Spišská Nová Ves. Výstavbu financoval Cestný investičný útvar Bratislava a Mestský úrad Piešťany loadrunner.

„Náhradný jednoprúdový ženijný most bol počas prevádzky nepríjemne hlučný najmä pre obyvateľstvo na Vážskej ulici,“ zaznamenal vtedajšie nálady obyvateľov kronikár thumb mp3.

Premávku cez Krajinský most obnovili 21. októbra 1991, keď vyhovel kontrolným skúškam. Podľa kroniky však projekt rekonštrukcie vtedy nepočítal s „potrebným rozšírením vozovky aspoň o 30 cm,“ preto po moste aj naďalej nemohli prechádzať dva oproti sebe idúce autobusy alebo nákladné autá psp 정펌 다운로드.

Oprava Krajinského mosta bola vyvrcholením dva roky trvajúcich stavebných prác, počas ktorých vznikol podchod zo sídliska Floreát do centra a parkovisko na Nálepkovej. Taktiež bola rozšírená Nitrianska, aby vznikol lepší prístup do nikdy nedokončeného Domu služieb.

Križovatka na Krajinskej ceste bola otvorená 20. decembra 1991 a náklady na celý projekt si v tom roku vyžiadali 10,5 milióna Kčs. O rok skôr sa na stavbe preinvestovalo takmer 6 miliónov Kčs.

Zdroj: Kronika mesta Piešťany 1990-1992 Foto: Ján Galo

Viac historických fotografií z Piešťan nájdete na Piešťany-History

 

REKLAMA