Úvod Aktuality Obyvatelia Trajana na sviatky bez teplej vody nezostanú

Obyvatelia Trajana na sviatky bez teplej vody nezostanú

REKLAMA
Mlyny

V stredu 28. marca zostali obyvatelia niekoľkých bytových domov na sídlisku Adam Trajan bez teplej vody. Potom miesto teplej tiekla studená a špinavá. Porucha tento raz nesúvisela s Trnavskou vodárenskou spoločnosťou ako dodávateľom pitnej vody, ale bola na rozvode teplej vody v správe Bytového podniku Piešťany.

„Na rozvodoch teplej úžitkovej vody zásobujúcich sídlisko A. Trajana je havarijná situácia, ktorú v súčasnosti riešime. Obyvatelia A. Trajana súp. č. 4830, 4834 a 4753 boli o tejto havarijnej situácii bezodkladne informovaní oznamom, ktorý bol zverejnený o 09:00 hod. na vstupných dverách a nástenkách v jednotlivých vchodoch ako aj na informačnom portáli Po schodoch,“ informovali zástupcovia Bytového podniku v stredu 28. marca. Odstránenie poruchy predpokladali na štvrtok 29. marca.

Podľa vyjadrenie konateľa Bytového podniku Vilama Hubinského by mala byť porucha odstránená vo štvrtok do podvečera. Problémom bolo prehrdzavené potrubie v kolektore, z ktorého unikala teplá voda. Obyvatelia na sídlisku by tak nemali zostať počas Veľkonočných sviatkov bez teplej vody.

Na otázky ohľadom problému s vodou reagovala aj technicko-prevádzková riaditeľka Tavosu Barbora Blahová, ktorá potvrdila, že problém nie je na ich rozvodoch. Všetky odstávky vody podľa jej vyjadrenia Tavos zverejňuje na svojej internetovej stránke. Vyjadrila sa tiež k problémom s dodávkami pitnej vody, ktoré sa opakovali viac ráz od februára, keď obyvateľom tiekla špinavá voda. „Situácia v zásobovaní vodou v Piešťanoch sa stabilizovala. Okrem ojedinelých prípadov, kedy sa jednalo o obyvateľov bytových domov, nezaznamenali pracovníci nášho dispečingu žiadne sťažnosti na zákal vody. Ako prevádzkovateľ verejného vodovodu neustále sledujeme kvalitu pitnej vody vo verejnom vodovode. Rovnako postupuje aj Regionálny ústav verejného zdravotníctva so sídlom v Trnave, ktorý ako príslušný orgán, nevydal žiadne obmedzenie vo vzťahu na kvalitu pitnej vody. Pokiaľ by sa situácia zmenila, okamžite by sme informovali zástupcov mesta Piešťany a spoločne prijali postup na eliminovanie dopadov. Cieľom všetkých prijatých opatrení je zabezpečiť nepretržitú dodávku vody našim odberateľom,“ povedala B. Blahová.

-th- Foto: B. Jakubec, -cit-

REKLAMA