Úvod Aktuality Nehodovosť v povestnej bananskej zákrute medziročne klesá

Nehodovosť v povestnej bananskej zákrute medziročne klesá

Ostrá zákruta v obci Banka pri vjazde do Moravian nad Váhom spôsobuje strasti vodičom prechádzajúcich áut i obyvateľom priľahlých domov odjakživa, nehodovosť však začala stúpať s rozmachom automobilového priemyslu pred viac ako tridsiatimi rokmi 입술의 말 다운로드. Hoci sa nehody či škodové udalosti stále počítajú v desiatkach, ich počet sa medziročne znižuje o polovicu. Ešte pozitívnejší je fakt, že počet vážnych či smrteľných nehôd klesol na minimum – kým od existencie zahynuli podľa dlhoročných obyvateľov štyria účastníci nehôd, v priebehu posledných rokov to nebol ani jeden 지니 음악 다운로드.

REKLAMA
Knebl
Chlapci na panvici

Vlani v júli pribudla na neďalekom dome kamera, ktorá nepretržite vysiela pohľad na zákrutu 원펀맨 2기 5화 다운로드. 20. decembra zas bol úsek v zákrute po opakovaných urgenciách obyvateľky provizórne vyfrézovaný. V priebehu posledných rokov sa taktiež zvýšilo mediálne povedomie o zákrute, vznikla dokonca facebooková stránka 총몽 애장판 다운로드. 30. apríla bola odvysielaná reportáž o zákrute aj v relácii Autosalón na RTVS Three Kingdoms 2. Tomuto úseku cesty II/507, ktorá patrí Trnavskému samosprávnemu kraju, prischol názov Bananská Curva Grande.

Dopravné nehody sa vyskytujú vo vlnách, hlavne v daždivom období a zimných mesiacoch Immortal Song2 mp3. Tento rok sa ich zatiaľ stálo 18, posledná pred dvomi týždňami. „Samotná zákruta je pomerne ostrá, neprehľadná a nemá dostatočný priečny sklon Geometry dash Dropbox download. Z vnútornej strany je zástavba a z vonkajšej sú polia. Z oboch strán idú do nej dlhšie rovné úseky, čo má za následok, že niektorí vodiči podcenia jej náročnosť, ktorá sa zvyšuje najmä na začiatku dažďa, keď je na vozovke mazľavý prach z ovzdušia, pôvodom z okolitých polí,“ uviedol pre pnky.sk dopravný analytik Jozef Drahovský a dodal: „Bolo by vhodné v samotnej zákrute obmedziť rýchlosť – zvonka na 40 km/hod a z vnútornej strany až na 30 km/hod aj s vysvetlením dôvodu, napríklad použitím dopravnej značky A8, Nebezpečenstvo šmyku.“

„Najhoršie je, keď vidíte to ľudské nešťastie a hlavne keď sú v tom zainteresované deti Hi Bailey subtitled download. Je normálne, že pomôžem,“ hovorí Katarína Menyhardt, obyvateľka neďalekého domu, ktorá spolu so susednou rodinou pomáha zraneným účastníkom a zvoláva záchranné zložky 스플래터 스쿨 다운로드. Veľkým nebezpečenstvom, ktoré na havarujúcich vodičov druhý rok číha, predstavuje elektrická rozvodňa k domom, ktoré vyrastajú v tesnej blízkosti zákruty 캐시 동영상 다운로드. Po poslednej kolízii je skriňa stále v dezolátnom stave.

Ešte 1. marca 2016 sa na obecnom úrade stretli zástupcovia Okresného dopravného inšpektorátu Trnava, Okresného úradu Piešťany, odboru cestnej dopravy a pozemných komunikácií, zástupcovia trnavskej a piešťanskej Správy a údržby ciest. Odvtedy sa však okrem provizórneho vyfrézovania vlani v decembri situácia nezmenila, obec podľa starostky Tatiany Julinyovej preto v týchto dňoch urguje dotknuté inštitúcie.

Podľa platných noriem môže byť časť cesty zaradená medzi úseky častých dopravných nehôd až vtedy, keď sa na nej stane päť nehôd v priebehu polroka. Nie všetky kolízie sú klasifikované ako dopravná nehoda, väčšinou ide o škodové udalosti. Jazdite opatrne, nielen pri prejazde Bananskou Curvou Grande.

-vv-

REKLAMA