Úvod Aktuality Nahradí železnicu do Vrbového cyklochodník?

Nahradí železnicu do Vrbového cyklochodník?

REKLAMA
Dompek Pizza 2021

Samosprávy dali vypracovať štúdiu uskutočniteľnosti, podľa ktorej je lacnejšie odstrániť koľajnice, než postaviť cyklistický chodník vedľa nich full version of Internet Explorer 8. Občianske združenie Čango chce železnicu zachrániť.

cesta-do-vrboveho-06

REKLAMA
PN Taxi
Buenos pizza  burger

REKLAMA

MONKEY

Podľa štúdie by 6,5 km dlhý chodník vedený po terajšej trati stál približne 632-tisíc eur, z toho 138-tisíc eur sú odhadované náklady na likvidačné práce Download computer music. Tie zahŕňajú rozobratie koľajových polí a odstránenie samotného lôžka z kameniva a drevených i betónových podvalov. Informoval o tom Tibor Hlobeň z Mestského úradu Piešťany Free in Spanish.

Nevýhodou tohto riešenia je nenávratne zrušená železnica, na ktorej občianske združenie Čango organizuje preteky drezín a jazdy historického vlaku Download the cleaner. „Posledných pár rokov nám ukázalo, že využitie železničnej trate je možné a to dokonca spôsobom, akým sa zatiaľ na Slovensku nikto nezaoberá 나는 꼽사리다 다운로드. V niektorých okolitých krajinách sa prevádzkovanie drezín na rekreačné účely teší značnej obľube,“ hovorí Vladimír Vacula z OZ Čango smaart 다운로드.

Podľa štúdie uskutočniteľnosti by vybudovanie cyklochodníka popri železničnej trati stálo takmer 1,3 mil. eur. V tejto sume sú započítané náklady na priecestia a premostenia cez vodné toky a diaľnicu 반딧불의 묘 다운로드. Na niektorých miestach by bolo potrebné aj majetkovo-právne vysporiadanie pozemkov.

„Po odstránení teplovodného potrubia z bývalej Tesly vznikol nevyužitý tunel pod diaľnicou o šírke päť metrov, ktorý by mohol poslúžiť ako cyklotrasa vybudovaná za nepatrné finančné náklady Reddit mobile. Takže problémový bod tu nevidíme,“ reaguje Vladimír Vacula.

Napriek opakovaným prísľubom o prevode do vlastníctva Trnavského samosprávneho kraja, je ešte stále majiteľom železnice štát hp8710 다운로드. Na otázku, či bude prevod realizovaný v tomto alebo nasledujúcom roku, hovorca ministerstva dopravy Martin Kóňa odpovedal: „Situáciu na tejto trati komplikuje fakt, že na tejto trati sa už od roku 2007 každoročne organizujú preteky drezín, čo dáva koľajovej doprave do budúcna určitý potenciál na rozvoj 윈도우 탐색기 다운로드. Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja preto aktuálne pripravuje všeobecné pravidlá, ktoré jasne definujú všeobecný postup pre narábanie s neprevádzkovanými alebo neperspektívnymi traťami. Až po ich vytvorení bude možné definitívne rozhodnúť o prípadnom prevode tejto trate na ďalšie subjekty.“

cesta-do-vrboveho-07a

(mp)

REKLAMApn_inline_web494

REKLAMA