Úvod Aktuality Ako by mali kúpele komunikovať svoje produkty domácim obyvateľom?

Ako by mali kúpele komunikovať svoje produkty domácim obyvateľom?

REKLAMA

Piešťanci napriek tomu, že žijú v kúpeľnom meste, často netušia, čo kúpele ponúkajú. Navrhnúť riešenie ako túto situáciu zlepšiť prostredníctvom komunikačnej stratégie, by chcela Michaela Chebeňová, ktorá je študentkou piateho ročníka na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne v odbore marketingovej komunikácie Grape Valley. Danou témou sa zaoberá vo svojej diplomovej práci.

mp-04-09-14-108325[1]Cieľom práce je vytvorenie komunikačnej stratégie pre kúpele orientovanej pre domácich obyvateľov 스마트폰 해킹 툴 다운로드. Podľa M. Chebeňovej je veľká škoda, že bývame v kúpeľnom meste, a mnoho domácich ani len netuší, aké služby kúpele ponúkajú, a preto ich ani nevyužívajú Hangul Edition of Pokémon Heart Gold.

REKLAMA
Dompek Pizza donaskova sluzba
Knebl
Chlapci na panvici

Pre získanie informácií vytvorila mladá Piešťanka online dotazník, ktorí potrebuje vyplniť od čo najväčšieho množstva obyvateľov Piešťan a okolitých obcí 학습 앱 다운로드. Pýta sa v ňom napríklad či viete , aké služby Kúpele Piešťany poskytujú, či ste už využili ich služby, alebo či ste navštívili ich webstránku…

Vyplnenie dotazníka s tridsiatimi otázkami vám nezaberie viac ako 5 až 10 minút 웹사이트 다운로드.

mp-04-09-14-108332[1]

-th-, Ilustr 실버라이트 영상 다운로드. foto: -mp-

REKLAMA