Aktuality

Kúpme si cícerku! – vyzýva mladá pesničkárka

Published

on

Reklama

Len minulý týždeň rozbehla mladá pesničkárka Katarína Máliková na facebooku iniciatívu, ku ktorej sa pridalo už viac ako 13 000 ľudí. Výzvou s názvom „Kúpme si cícerku!“ chcela len vyjadriť podporu firme AlfaBio a pozitívny ohlas, či veľký záujem vôbec neočakávala. Dobré meno podniku pred pár mesiacmi poškodili nepravdivé informácie o tom, že muž sa konzumáciou ich nátierky nakazil botulizmom. Firma síce zmenila názov, momentálne sa volá Lunter, ale poctivosť a kvalita ich výrobkov zostáva naďalej nezmenená. Katky sme sa spýtali čo ju vlastne k rozbehnutiu iniciatívy motivovalo.

Reklama

„Lunterovci sú podnikatelia na maximálnej možnej úrovni, no s obriou dávkou pokory, s objektívnym a kritickým myslením. Totálne pracovití, dôslední a čestní, jedni z mála na Slovensku. Neskutočné, ako rytiersky sa s tým všetkým popasovali. O kauze som sa dozvedela z rádia a už v tej minúte som si pomyslela, že chudáci ľudia – je jedno, ako to dopadne, ale poškodí im to. Bola som smutná, lebo tá firma mi bola už dlho sympatická a ich výrobky mám rada. Pri písaní bakalárky som ich „degvila“ jedna radosť. Keď som si pred pár dňami čítala článok o vyčísľovaní škôd po tej blamáži, bolo mi to ľúto a bola som ohromená, aký prístup majitelia firmy AlfaBio (teraz už Lunter) zvolili. Sú to šľachetní ľudia a veľmi ich obdivujem. Takáto ľudskosť a noblesné správanie sa len tak často nevidí. Je to vysoký level sebadisciplíny a takej tej duševnej elegancie a dobra, ktoré z nich sála,“ napísala Katarína Máliková o tom ako vníma rodinnú firmu Lunterovcov.

Reklama

Spontánne vytvorená iniciatíva, ktorej prvotným cieľom bolo osloviť najbližších kamarátov, získava stále viac fanúšikov. Ľudia na stránku pridávajú fotografie výrobkov firmy AlfaBio respektíve Lunter, i jedál od natretých rožkov až po rôzne špeciality. Jeden z obrázkov je z Prahy, iný zase nabáda k vážnemu rozhodnutiu, či si vybrať modrú alebo červenú nátierku. K výzve sa môžete pridať na facebooku alebo len tým, že si kúpite kvalitný a zdravý výrobok od slovenského výrobcu.

„Keď som si dočítala v MHD cestou z práce tento článok, prišla som na byt a popri robote som spravila udalosť Kúpme si cícerku. Napadlo mi to spontánne, ako taká maličkosť, ktorú by som mohla urobiť a aspoň tú vec rozšíriť medzi kamarátmi. Samú ma prekvapilo, že to joinovalo asi 10.000 ľudí a stala sa z toho virálna záležitosť. Preto je úplne jedno, kto tú udalosť vymyslel, dôležité je, aby sa k Lunterovcom dostali všetky pozitívne feedbacky a aby im spravili radosť. Aby sa rozšírilo tam, kde treba a kde sa to takým prekérnym omylom na chvíľu poprelo – že ich výrobky, ich biznis a ich charaktery sú poctivé,“ napísala ďalej mladá pesničkárka.

-lt/foto: Kúpme si cícerku!, Tomáš Chlapečka-

Populárne články