PR Články
Ako si získať zákazníkov? Akadémia cestovného ruchu prichádza s novými školeniami na zlepšenie komunikácie
Ako zaujať zákazníka vo vysoko konkurenčnom prostredí, akým je cestovný ruch? Nároky zákazníkov na služby rastú. Ak sú nespokojní, idú inam. Nové školenia Akadémie cestovného ruchu prinášajú inovatívne riešenia, ktorými si zákazníkov nielen získate, ale i udržíte.
V našej Akadémii cestovného ruchu sa venujeme trom najdôležitejším oblastiam, na ktorých stojí cestovný ruch. Školíme pracovníkov prvého kontaktu. To sú pracovníci recepcie, barmani, čašníci ale aj chyžné. Teda všetci ľudia, ktorí prichádzajú do prvého kontaktu so zákazníkom vo vašej prevádzke. Od ich prístupu do veľkej miery závisí, či sa zákazník otočí a okamžite odchádza alebo zostane a vráti sa aj nabudúce.
Ďalšou oblasťou, ktorej sa venujeme, je riadenie ľudí a manažment. Naučíte sa, ako si získať a udržať kvalitných zamestnancov, ktorí budú spokojní a motivovaní k vysokým a dlhodobým pracovným výkonom. Využívame najnovšie poznatky z personalistiky a sociálnej psychológie, aby sme naučili personál vzájomne komunikovať a súčasne zvládať krízové situácie aj pri kontakte so zákazníkmi.
Naším cieľom je, aby v cestovnom ruchu pôsobili kvalitne vyškolení profesionáli. Preto sú naši lektori odborníci z praxe. Výhodou školení sú nielen teoretické poznatky, ale aj veľký dôraz na praktickú časť.
Využite bezplatné vzdelávanie vďaka Európskej únii. Registrujte sa na školenia Akadémie cestovného ruchu www.akademiacr.sk.
Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.
PR