Aktuality
Ako by mali kúpele komunikovať svoje produkty domácim obyvateľom?
Piešťanci napriek tomu, že žijú v kúpeľnom meste, často netušia, čo kúpele ponúkajú. Navrhnúť riešenie ako túto situáciu zlepšiť prostredníctvom komunikačnej stratégie, by chcela Michaela Chebeňová, ktorá je študentkou piateho ročníka na Univerzite Tomáša Baťu v Zlíne v odbore marketingovej komunikácie. Danou témou sa zaoberá vo svojej diplomovej práci.
Pre získanie informácií vytvorila mladá Piešťanka online dotazník, ktorí potrebuje vyplniť od čo najväčšieho množstva obyvateľov Piešťan a okolitých obcí. Pýta sa v ňom napríklad či viete , aké služby Kúpele Piešťany poskytujú, či ste už využili ich služby, alebo či ste navštívili ich webstránku…
Vyplnenie dotazníka s tridsiatimi otázkami vám nezaberie viac ako 5 až 10 minút.
-th-, Ilustr. foto: -mp-