Connect with us

Novinky

Miroslav Hrdina z OC DOMOSS: Úspech neznamená byť prvý, ale najlepší! Dajte zákazníkom to, čo inde nedostanú

Published

on

Reklama

Rok 2017 bol pre spoločnosť DOMOSS TECHNIKA prelomový. Slávnostne otvorili Obchodné centrum DOMOSS, rozšírili sortiment, pristavili veľké parkovisko, bezbariérový vstup a zaviedli nové služby pre zákazníkov.

Komfort poskytujú zákazníkom pred aj po nákupe, napríklad mpožnosťou nákupu na splátky, dovozom tovaru až domov, kvalitným servisom, doplnkovými službami ako poistenie spotrebičov proti krádeži a poškodeniu, predĺžením záruky či pravidelným predvádzaním nových spotrebičov. O krátku bilanciu sme požiadali predsedu predstavenstva Miroslava Hrdinu.

Reklama

„Máme 135 zamestnancov. Je to obrovská zodpovednosť – nielen za jednotlivcov, ale za celé rodiny. Som vďačný, že mnohí sú s nami od úplných začiatkov fungovania spoločnosti a spoločne pracujeme na tom, aby sme boli spoľahlivým partnerom pre zákazníkov v regióne.“

„Často zabúdame na to, aké dôležité je zastaviť sa na moment, nadýchnuť sa a zhodnotiť, či boli naše kroky správne a poučiť sa do budúcnosti. Nám sa to tento rok podarilo 13. 12. v prekrásnych priestoroch Elektráreň Piešťany. Na vianočnom večierku sa stretol tím ľudí, ktorí stoja za úspechmi firmy DOMOSS, spoločne sme sa bavili a bilancovali,“ hovorí Miroslav Hrdina.

Reklama
„Zákazníkom ponúkame oveľa viac, ako len predaj spotrebičov“

V obchodnom centre máte k dispozícii najväčší výber smartfónov, notebookov a vstavaných spotrebičov. Súčasťou je rozsiahla ponuka drobných spotrebičov do domácnosti, ale aj odsávačov pár či záhradnej techniky. Vítanou novinkou je príležitosť otestovať si spotrebiče v pohodlí domova na 24 hodín.

„Našou filozofiou je ponúkať zákazníkom nadštandardný servis, neustále inovovať a zvyšovať kvalitu služieb. V DOMOSSe vybavíte celú domácnosť – od zariadenia kuchyne či kúpeľne, cez spotrebiče, darčeky či náradie do záhrady. V roku 2018 otvoríme ďalšie priestory s 1000 m2 nákupnej plochy,“ načrtol Miroslav Hrdina.

Zákazníci očakávajú stále niečo nové

„Ako prví na Slovensku sme zaviedli projekt Druhá šanca. Naši zákazníci si môžu vďaka nemu predĺžiť končiacu záruku na spotrebiče. Pozitívne ohlasy zákazníkov svedčia o úspechu tejto aktivity. Nedávno pri vchode do nového obchodného centra pribudlo logo siete Euronics používané pre celú Európu,“ dodáva.

PR

Populárne články