Úvod PR Články Ako si získať zákazníkov? Akadémia cestovného ruchu prichádza s novými školeniami na zlepšenie...

Ako si získať zákazníkov? Akadémia cestovného ruchu prichádza s novými školeniami na zlepšenie komunikácie

Ako zaujať zákazníka vo vysoko konkurenčnom prostredí, akým je cestovný ruch? Nároky zákazníkov na služby rastú. Ak sú nespokojní, idú inam 윈도우10 1703 다운로드. Nové školenia Akadémie cestovného ruchu prinášajú inovatívne riešenia, ktorými si zákazníkov nielen získate, ale i udržíte.

Podľa štatistík trpí v súčasnosti oblasť cestovného ruchu nedostatkom kvalifikovaných ľudí Free download of Aquaman. Vzdelávajte a rozvíjajte preto svoj personál.

REKLAMA
Knebl
Chlapci na panvici
Sheriff Taxi Piešťany
Dompek Pizza donaskova sluzba

V našej Akadémii cestovného ruchu sa venujeme trom najdôležitejším oblastiam, na ktorých stojí cestovný ruch Angelbell download. Školíme pracovníkov prvého kontaktu. To sú pracovníci recepcie, barmani, čašníci ale aj chyžné. Teda všetci ľudia, ktorí prichádzajú do prvého kontaktu so zákazníkom vo vašej prevádzke 그대에게 다운로드. Od ich prístupu do veľkej miery závisí, či sa zákazník otočí a okamžite odchádza alebo zostane a vráti sa aj nabudúce.

Ďalšou oblasťou, ktorej sa venujeme, je riadenie ľudí a manažment 네이트 판 동영상 다운로드. Naučíte sa, ako si získať a udržať kvalitných zamestnancov, ktorí budú spokojní a motivovaní k vysokým a dlhodobým pracovným výkonom 은지원 160 다운로드. Využívame najnovšie poznatky z personalistiky a sociálnej psychológie, aby sme naučili personál vzájomne komunikovať a súčasne zvládať krízové situácie aj pri kontakte so zákazníkmi Download the book simulator.

Treťou oblasťou našich školení je online marketing Bluetooth download. To je podľa nás segment, ktorého potenciál sa v cestovnom ruchu zatiaľ naplno nevyužíva. Preto prinášame najnovšie trendy a paletu možností, ktorými dokáže interný marketér osloviť potenciálnych zákazníkov next Pot Player codec. Propagácia organizácie a komunikácia so zákazníkom na online úrovni môže byť prvým krokom, ako nielen osloviť nových zákazníkov, ale tiež s nimi budovať vzťah a udržiavať aktívny kontakt Mercy Song.

Naším cieľom je, aby v cestovnom ruchu pôsobili kvalitne vyškolení profesionáli. Preto sú naši lektori odborníci z praxe. Výhodou školení sú nielen teoretické poznatky, ale aj veľký dôraz na praktickú časť.

Využite bezplatné vzdelávanie vďaka Európskej únii. Registrujte sa na školenia Akadémie cestovného ruchu www.akademiacr.sk.

Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.

PR

REKLAMA