Úvod Komunálne voľby 2014 O voľbách, blufoch a rozume

O voľbách, blufoch a rozume

REKLAMA
Esesko

Je pred voľbami a tak málokoho prekvapí, že si na portáli pnky.sk neprečíta kritický článok na adresu iniciatívy Spoločne pre Piešťany a jej kandidátov Wilbis download. Rovnako nikoho neprekvapuje, že miestny týždenník istých kandidátov a ich aktivity ignoruje a že kauzu typu CT si skôr ako naša miestna súkromná televízia financovaná mestom všimne Sme a TV Markíza… Prieskum volebných preferencií uverejnený v tlačovine s názvom Naše novinky ma ale teda riadne prekvapil…

Čítajme preto aj toto periodikum, tak ako iné, na ktoré sme zvyknutí, s porozumením google apps for android 4.3. Spomenutý prieskum je v prvom rade uverejnený ako reklama, platená inzercia. Väčšiu informačnú hodnotu ako mená kandidátov a percentuálne hodnoty pri ich menách má tak meno konateľa/majiteľa spoločnosti, ktorá prieskum robila Mac Terminal.

REKLAMA
Buenos pizza  burger
PN Taxi

Ide o agentúru Politicon, ktorej konateľom je Michal Hynek – poslanec mestského zastupiteľstva Piešťan 으뜨거따시 스폰서 다운로드. Ten, ktorý spolu s kandidátom na primátora Milošom Tamajkom opustili pred časom stranu Smer. Ide zároveň o agentúru Politicon, ktorá zabezpečuje Tamajkovu predvolebnú kampaň haansoft pdf 드라이버 다운로드. Napríklad vystúpenie folklórneho súboru v Dome umenia, na ktoré Tamajka cez miestne reklamné noviny priaznivcov pozýval.

Povedané v skratke, prieskum, ktorý robila agentúra platiaca mítingy jednému z kandidátov, treba brať s rovnakou rezervou, ako napríklad správy o aktivitách kandidátov iniciatívy Spoločne pre Piešťany, ktoré čítate na webe či papieri tlačenom a editovanom kandidátmi tejto iniciatívy 바람체 다운로드.

Politickej reklamy máme v tomto období plné schránky a kandidáti sa na nás usmievajú z každej voľnej reklamnej plochy 아이폰 6 벨소리 다운로드. Niekto to vníma, niekto nie a väčšinu to nezaujíma. Problém však je, keď čistú, hoci politickú, reklamu začína nahrádzať podfuk a konflikt záujmov Grape Valley.

Preto navrhujem jedno. Zostaňte, páni kandidáti, aspoň tu v Piešťanoch, pri čistom politickom súboji. Politická reklama nech je reklamou, PR nech je PR a bluf nech zostane blufom 스마트폰 해킹 툴 다운로드.

Autor: Michal Petruška

P.S.: Ak bude článok uverejnený, tak posledná veta platí aj pre diskusiu pod ním .-)

REKLAMA